|
Файли
У категорії матеріалів: 9 Показано матеріалів: 1-9 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Придивившись уважніше до своєї дитини, Ви відмітите, що він відрізняється від інших дітей. Часто батьки порівнюють свого малюка з його однолітками і переживають, що він ще не уміє так добре говорити, як сусідський Петя; плаче частіше, ніж старша сестричка; у нього багато страхів або, навпаки, нічого не боїться; часто просто некерований, не те, що спокійна дівчинка, що живе навпроти. Порівнюючи дітей, батьки забувають, що кожен малюк вже з народження індивідуальний і розвивається по схемі, закладеною природою. "Індивідами народжуються, особами стають" |
Проблеми дітей, які мають порушення поведінки та пов'язані з ними труднощі у навчанні, у наш час є особливо актуальними. Постійно збуджені, неуважні, непосидючі й галасливі, — такі діти приковують до себе увагу вчителя, якому необхідно стежити, щоб вони спокійно сиділи, виконували завдання, не заважали однокласникам.
|
Практично кожен педагог молодших класів зустрічався з учнями, які зазнають труднощів у навчанні не через недоліки розвитку пізнавальної сфери, а через недостатню зрілість емоційної регуляції поведінки. До їх числа належать і учні з підвищеним рівнем тривожності. Такі діти потребують особливого підходу у вихованні та навчанні, а для його здійснення - спеціальних знань учителя щодо особливостей їхнього психічного розвитку.
|
Демонстративність — особливість особистості, пов'язана з підвищеною потребою в успіху й увазі до себе оточуючих. Дитина, якій властива демонстративність, поводиться нарочито, манірно. Театралізована поведінка, перебільшені емоційні реакції демонстративної дитини слугують засобом досягнення головної мети — звернути на себе увагу, здобути схвалення. Якщо для дитини з високою тривожністю основною проблемою с постійне несхвалення дорослих, то для демонстративної дитини — брак похвали.
|
Високий рівень тривожності дитини можна розглядати як варіант несприятливого розвитку її особистості. Тривожність буває ситуативною, але може стати й особистісною особливістю. Тривожність — це індивідуальна психологічна особливість, яка виявляється в підвищеній схильності почуватися занепокоєним за будь-яких життєвих ситуацій, у тому числі тих, які взагалі не можуть викликати тривоги.
|
«Відхід від реальності» — ще один варіант несприятливого розвитку дитини. Він спостерігається тоді, коли потреба в увазі та власній значущості поєднується в дітей із тривожністю, підвищеною чутливістю, непевністю в собі: такі діти, не маючи можливості реалізувати себе в реальних досягненнях, починають мріяти. |
Продовжуючи тему дитячого сприйняття агресивності, необхідно згадати масове розповсюдження відео - і ТВ-програм із сюжетами жахів та насилля, глядачами яких часто стають дошкільники. Переживання, які виникають навіть при пасивному спостеріганні насильства та агресії на. екрані і в реальному житлі, тільки посилюють збудження агресивних тенденцій, а не викликають ефекту катарсису.
|
Одним із варіантів порушення розвитку дитини є її агресивна поведінка. Агресивна поведінка характеризується демонстрацією переваги в силі або застосуванням сили до іншої людини з метою заподіяння шкоди.
|
Труднощі в шкільному навчанні можуть викликати також типологічні особливості дитини, на які не розрахована традиційна методика навчання,— йдеться про інертних дітей.
|
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|