П`ятниця, 29.03.2024, 14:30
Вітаю Вас Гість | RSS

КРИНИЦЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Теми форумів » На допомогу вчителю » Обмін досвідом "А я роблю так..."
Обмін досвідом "А я роблю так..."
MargoДата: П`ятниця, 17.02.2012, 22:19 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Адміністратори
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
У скарбничці кожного творчо працюючого учителя є велика кількість різноманітних методів, прийомів, які сприяють формуванню і розвитку пізнавальної активності учнів, виробленню творчих здібностей у школярів. Пропоную поділитися з колегами своїми знахідками, які роблять урок цікавішим і незабутнім. Це можуть бути притчі, вірші, опис улюблених прийомів і інше.

Margo
 
NatalyДата: Субота, 18.02.2012, 17:28 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Адміністратори
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Під час проведення евристичної бесіди поєдную репродуктивні і продуктивні запитання, що спонукають школярів до напруженої розумової діяльності: усвідомити суперечність, побачити проблему, сформулювати її, висловити різні припущення, визначити правильний спосіб дій. Евристична бесіда вимагає від вчителя й учнів кропіткої роботи. Готуючись до такої бесіди, я насамперед виділяю основні ознаки нового поняття, що вивчатиметься на уроці. Після цього добираю дидактичні засоби ( наочність, відповідні опорні знання ), потрібні для сприймання нового матеріалу. Далі ретельно продумую систему запитань, що підводять учнів для самостійного встановлення певних ознак розглянутого явища. Намагаюся, щоб всі учні класу брали активну участь у бесіді, уважно слухали запитання, обмірковували відповіді, аналізували відповіді своїх товаришів, намагалися висловити власну думку, власне бачення. Вимоглива щодо якості відповідей учнів і за змістом, і за стилем. Вони мають бути: повними, усвідомленими й аргументованими, точними й чіткими. Не забуваю про диференційований підхід до учнів, опитую не тільки тих, хто бажає. Перевага такої бесіди як методу в тому, що вчитель може працювати з усім класом і з окремими учнями, не знижуючи контролю за рівнем їхніх знань. Але треба знати, що це складний метод, потребує часу, напруження зусиль, відповідних умов, а також рівня підготовки учнів і педагогічної майстерності вчителя.
Переконана, що вміле використання евристичної бесіди спонукає учнів до активного самостійного мислення, активного засвоєння нових знань, застосовуючи їх з пізнавальною і практичною метою у навчальній діяльності.
 
NatalyДата: Понеділок, 20.02.2012, 18:35 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Адміністратори
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
В умовах сучасності своєчасне і повноцінне оволодіння школярами рідною мовою, багатством її виражальних і змістовних засобів має неабияке значення для розвитку дитини. У свою чергу для розвитку мовлення важливе значення має навколишнє середовище (школа, дім, родина, друзі, природа ) та активне спілкування дітей у процесі навчальної діяльності. Тому я спонукаю до цього, пропонуючи відповідні форми роботи, найчастіше роботи в парах, групах. При цьому дбаю, щоб мовлення дітей було правильним, щоденно збагачувалось новими словами, виразами, пам¢ятаючи при цьому, що навчати краще на правильних зразках, ніж шляхом виправлення помилок.
Роботу над розвитком мовлення дітей починаю з першого дня перебування дітей в школі, надаючи при цьому перевагу доборові навчального матеріалу, практичній мовленнєвій спрямованості змісту уроку, врахуванню особливостей словникового запасу в учнів та його обсягу.
У період навчання грамоти розвиток мовлення ґрунтується на навчальному матеріалі “ Букваря “ та “ Прописів “. В них закладено багато ілюстративного матеріалу до казок та оповідань, предметних малюнків, завдань на розвиток логічного мислення. Все це сприяє формуванню у дітей уміння послідовно виражати свою думку.
 
NatalyДата: П`ятниця, 09.03.2012, 16:08 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Адміністратори
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Схвалення, погодження, підбадьорювання можна виразити у різних формах – словесно, мімікою, жестом, інтонаційно: „Справився”, „Вже краще”, „Чудово”, „Видно, що старався”, „Задоволена твоєю роботою” та ін. Таким же чином можна висловити зауваження, заперечення, осуд: „Спробуй не поспішати”, „Обведи зразок і напиши так само”, „Як ти думаєш, що саме в тебе вийшло не так, як на зразку?” тощо.

Бездоганно! Блискуче! Надзвичайно! Я тобою пишаюсь!
Довершено! Чудово! Зразково! Прекрасно!
Молодець! Дуже гарно! Дуже добре! Розумник(-ця)!;
Старанно! Відмінно! Правильно!
Добре старався! Добре! Ти мене порадував!
Маєш рацію! Задоволена твоєю роботою!
Я пишаюсь тим, як ти працював! Гарно зроблено!
Мені приємно бачити твою роботу!
Вітаю! Це те, що треба!
Я знала, що ти можеш це зробити!
Я б не зуміла зробити краще!
Це правильний шлях!
Щодня це тобі вдається краще!
Твій мозок попрацював на славу!
Ти обов’язково досягнеш успіху!
Це видатний вихід!
Активний. Непогано. Старався.
Уже краще! Так тримати! Видно, що стараєшся. Справився. Добре справився.
Ти досяг(-ла) успіху!
Мені подобається хід твоїх думок.
Я пишаюсь тобою!
Твоя робота дуже потішила мне.
Це твоя перемога!
Я щиро радію за тебе! Я вірю в тебе!
Спасибі за охайну роботу!
Спасибі за насолоду від перевірки зошита!
Спробуй… не поспішати,
уважно писати,
доводити до ліній,
писати менші (більші) букви (цифри),
писати без виправлень.
Зосередься, зверни увагу на..., уважніше;
можеш краще, не поспішай;
повтори..., повернись до..., допрацюй, закріпи;
пораду знайдеш на сторінці..., звернись за допомогою до...;
обведи зразок і напиши так само, спробуй ще.
Думаю, що старався тільки при виконанні одного завдання.
А ти як думаєш, що у тебе не так як на зразку?
Поєднання букв відсутні.
Будь ласка, подружись з письмом цих букв!
А чи зможеш написати сторінку без виправлень?!
Думаю, ти і сам своєю роботою не задоволений.
Знаю, що якщо захочеш, то зумієш і без помарок (виправлень), охайно писати.
Вражена! Так не берегти зошит!
Прикро, але змушена перевіряти таке письмо.
 
Форум » Теми форумів » На допомогу вчителю » Обмін досвідом "А я роблю так..."
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz